KAPORTA VE BOYA KONTROLLERİ
İkinci El Otomobil alım ve satımlarında en önemli bildirimlerin biri boya ve kaporta kontrolleridir. Bir araç, fabrikadan trafiğe çıkış anından itibaren kalıcı kazalar, onarımlar ve mevcut hasarlar, ikinci el kalıcı yeni kullanıcı tarafından aranırken büyük önem taşır. Hasar görmüş veya onarılmış aletler, ekspertiz raporu alınmadığı takdirde, daha sonraki satış sırasında değer kaybı yaşama riski taşır.
Detaylı Kaporta ve Boya İncelemeleri
Oto Ekspertiz, kaporta ve boya incelemelerinde aracın tüm kaporta kısımlarını uzman kadro ve son teknolojik cihazlarla kontrol eder. Yapılan inceleme sonucunda, aracın boyalı parçaları, lokal olarak bölünmüş bölgeleri, parçaları ve ayrılıp ayrılan parçalar ile hasar görmüş bölgeler tespit edilir.
Raporlama Süreci
Oto Ekspertiz tarafından detaylı bir inceleme sonucunda, aracınızın geçmişteki bölgeleri belirlenerek kapsamlı bir hasar raporu oluşturulur. Bu rapor, alıcı ve satıcıya sunularak, alım-satım sürecinin şeffaflığı sağlanır. Böylece, potansiyel alıcılar evde bir karar verebilir, satıcılar ise araçların gerçek değerini verir.
BOYA VE KAPORTA OTO EKSPERTİZ TESTİNDE YAPILAN KONTROLLER
- BOYANAN PARÇA KONTROLLERİ
- DEĞİŞEN PARÇA KONTROLLERİ
- ARAÇ ŞASİ KONTROLLERİ
- GÖVDE KONTROLLERİ
- ÖN VE ARKA PANEL KONTROLLERİ
- İÇ DİREK KONTROLLERİ
- DIŞ DİREK KONTROLLERİ
- STEPNE HAVUZ KONTROLLERİ
- TAVAN KONTROLÜ
- ÇAMURLU KONTROLLERİ
- ARKA BAGAJ KONTROLÜ
- KAPI KONTRÖLLERİ
- MARŞPİYEL KONTROLLERİ
- TAMPON TRAVERS KONTROLLERİ
Oto Ekspertiz tarafından yapılan teknik incelemeler sonrasında araca fabrika çıkışı dışında herhangi bir boya yapılıp yapılmadığı, değişen bir parçası olup olmadığı ve hatta bayide 0 km iken alıcısını bekleyen araçların herhangi bir hasara uğrayıp uğramadığını bile belirler ve yapılan işlemler varsa bunların nedenleri ve içeriğini rapor halinde alıcıya sunar.








